مدارات تغذیه



رگولاتورهای ولتاژ و مدارات تغذیه

تقریباً‌تمام مدارات الکترونیکی ، از مدارات سادة ترانزیستوری و آپ امپ تا سیستم های حساس میکروپرواسسوری و دیجیتالی به یک یا چند ولتاژ dc پایدار نیاز دارند منابع تغذیه رگوله نشده با ترانس پل خازن بعلت اینکه ولتاژهای خروجی آنها با جریان بار وولتاژ خط تغییر می کنند و نیز بدلیل اینکه آنها ریپل های 100Hz مهمی دارند . معمولاً کفایت نمی کنند . خوشبختانه ساخت منابع تغذیه پایدار که از فیدبک منفی برای رگوله شده بصورت جامع استفاده می شوند و می توانند با چیپ های رگولاتور ولتاژ مدار مجتمع که تنها به یک منبع ورودی dc رگوله نشده (‌از یک ترکیب ترانس پل خازن ؛ یک باطری ، یا چند منبع دیگر dc ورودی ) و چند المان دیگر نیاز دارند باسانی ساخته می شوند ....


جهت دریافت فایل بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.


نظرات 1 + ارسال نظر
elyas سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://alenabi.blog.ir

سلام وبلاگ قشنگی داری مطالب جالبیم داره راستی اینم ادرس وبلاگ من alenabi.blog.ir حتما سر بزن اگه دوست داشتی تبادل کنیمستم
راجب یک موضوع می خواستم از شما کمک بگیرم ببین من طراح وب سایتم دارم یک وب سایت طراحی میکنم مثل بلگفا یک سیستم وبلاگ دهی حالا از شما نظر می خوام شکا که بلاگ نویسی از یک سیستم بلاگ دهی چه انتظاراتی داری چه امکاناتی نیاز داری؟ لطفا نیاز خودت به عنوان یک وبلاگ نویس که نیاز به امکانات بلاگ نویسی داره برای من email بزن یا تو یاهو پیغام بده خواهشن یا تو بلاگم نظر بده در این مورد ولی اگه برام ایمیل بزنی ای pm بزاری بهتره البته تو یاهو چون من یاهمو چک میکنم زیاد
بازم مرسی از نظر و کمکی که می خوای بدی و نکته اخر اینکه وبلاگ خیلی قشنگی داری
my blog: alenabi.blog.ir
yahoo id: alenabielyas
قربانت الیاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد